PDA

Ver la Versión Completa : Benviguts al primer fòrum rellotjista i de rellotges en català del món



Jordiher
06/11/12, 20:12
Hola amics. Tenim la sort d'inaugurar el primer fòrum rellotgista i de rellotges en català del món. Tenim sort, ja que som els escollits. També aprendrem basc i gallec en les altres dos sub-fòrums. Gràcies a l'Administrador i a veure com surt la cosa. Una abraçada :ok:

¡¡¡VISCA RELOJISTAS.COM!!!:mf_w00t1::mf_w00t1::mf_w00t1::mf _w00t1:

argentona
06/11/12, 20:49
Me llena de orgullo y satisfacción.....però que faig!!? Ja es pot parlar amb català!!

Es un honor Jordi, ets un crack i convertiràs el foro www.relojistas.com en un fòrum internacional!!

Bona manera de començar.....amb les 4 barres (veure foto):
16634

Apa siau!

argentona

Jordiher
06/11/12, 20:53
Me llena de orgullo y satisfacción.....però que faig!!? Ja es pot parlar amb català!!

Es un honor Jordi, ets un crack i convertiràs el foro www.relojistas.com en un fòrum internacional!!

Bona manera de començar.....amb les 4 barres (veure foto):
16634

Apa siau!

argentona

T'equivoques!!! La idea ha sigut de José Luis... Jo no tinc rés a veure... M'he enterat ara!!!

A parlar de rellotges!!!! A veure si va bé:ok:

(Cony, les emoticones son iguals)

argentona
06/11/12, 20:57
Exacte: a parlar de rellotges i res més!!

Sant_andreu
06/11/12, 21:39
Doncs felicitats a Relojistas per la genial idea, i si es cosa d'en José Luis, "me saco el sombrero".
Ara be, haurieu de posar al foro bas euskera, que vascuence li deien en temps de Franco...

pepeliza
06/11/12, 21:46
Doncs felicitats a Relojistas per la genial idea, i si es cosa d'en José Luis, "me saco el sombrero".
Ara be, haurieu de posar al foro bas euskera, que vascuence li deien en temps de Franco...

"Vascuence" se dice en la lengua de Cervantes, que es la oficial del foro... en tiempos de Franco, ahora y siempre... No me seas paleto, por favor.

Sant_andreu
07/11/12, 02:32
"Vascuence" se dice en la lengua de Cervantes, que es la oficial del foro... en tiempos de Franco, ahora y siempre... No me seas paleto, por favor.

Que ho digui el diccionari de la RAE em sembla molt be, però col·loquialment ningú li diu així, de veritat, es que sona antiquat i fins i tot caspós...

pepeliza
07/11/12, 03:24
Que ho digui el diccionari de la RAE em sembla molt be, però col·loquialment ningú li diu així, de veritat, es que sona antiquat i fins i tot caspós...

O sea que decir "yo hablo inglés" es casposo y lo chachi es decir "yo hablo english"... pues si tu lo ves así... ¡qué le vamos a hacer!. Me voy a la bed.

Joseripollete
07/11/12, 11:38
Hola bon día rellotgers,

Quina noticia mes bona per els ciuatadans de Catalunya podré parlar en la nostra llengua, sense cap dubte será tot un éxit.

Salutacions d'en Pep.

Jordiher
07/11/12, 11:47
Hola bon día rellotgers,

Quina noticia mes bona per els ciuatadans de Catalunya podré parlar en la nostra llengua, sense cap dubte será tot un éxit.

Salutacions d'en Pep.

Hola Pep:ok:

La veritat és que és una gran novetat tenir un fòrum en llengües que no siguin les típiques i més esteses. Ara falta animar aquest fòrum amb notícies i idees. Això no vol dir que deixem de banda el fòrum en castellà.

Sempre avançant perquè tots tinguem el que volem.

Jo també aniré escrivint en aquest fòrum en català (en basc i gallec s'em fa difícil), però estaré més pel de castellà, en haver majoria d'usuaris que escriuen en castellà.

Posarem el fòrum en català a l'altura que es mereix gràcies a les vostres aportacions.

Una altra idea seria obrir els post que es publiquen en castellà, també aquí en català ...

Salutacions.

IgorMó
07/11/12, 15:32
Pues enhorabuena a los catalanes por este foro en una lengua minoritaria
Espero que lo pasen uds bien, aunque falta el amigo jorgerelojoro, hasta que llege os dejo al paleto con boina

http://www.corazonblanco.com/media/galeria/44/3/0/1/1/n_real_madrid_humor-3311103.jpg

Jordiher
07/11/12, 15:41
Pues enhorabuena a los catalanes por este foro en una lengua minoritaria
Espero que lo pasen uds bien, aunque falta el amigo jorgerelojoro, hasta que llege os dejo al paleto con boina

http://www.corazonblanco.com/media/galeria/44/3/0/1/1/n_real_madrid_humor-3311103.jpg

Mira maco, pensant així, pocs rellotges vendras a un català (de poble).

Mira guapo, pensando así, pocos relojes vas a vender a un catalàn (de pueblo).

IgorMó
07/11/12, 16:11
no si yo os doy la enhorabuena por el foro
es un foro para 100 y un expatriado, pero un foro
yo voy a participar en el gallego, que aunque soy de la capital, hablo y escribo portuges
pero que aun siendo algo bueno es para minorias no hay duda
y te aseguro que en precio se vende todo, hasta en cataluña

Jordiher
07/11/12, 16:25
no si yo os doy la enhorabuena por el foro
es un foro para 100 y un expatriado, pero un foro
yo voy a participar en el gallego, que aunque soy de la capital, hablo y escribo portuges
pero que aun siendo algo bueno es para minorias no hay duda
y te aseguro que en precio se vende todo, hasta en cataluña

Pues puedes limitarte a dar la enhorabuena y ya está. No incitar.

Bullhead
07/11/12, 16:30
parlem en catalá, sis plau...

IgorMó
07/11/12, 16:34
enhorabuena a los catalanes por este subforo que acaba de nacer
lo siento, no hablo ni escribo catalan, por eso lo hago en español

os doy la enhorabuena y ya me pasaré de vez en cuando para deciros hola y ver las fotos
un abrazo a todos

ermulo
08/11/12, 03:57
Un deu pel Pepe, sorprenent i amistós ha de ser aquest apartat, crec jo.
Una pregunta, no es podria activar alguna palanqueta per tindre una traducció simultània, així tots podríem estar en aquest i d'altres subforos, apa ja ho he dit .
Salutacions

j.9919
29/12/12, 00:10
Segons el teu perfil, et mous entre Egipte, Espanya i Aràbia Saudi, veig que entens el Català, dius que parles i escrius en portuges, vius a Madrid, etc.. etc..
No puc per mes que agrair-te que et prenguis la molèstia de perdre el teu temps per felicitar-nos i enviar-nos la teva foto "molt maca"; Tingues per segur que la penjarem en un lloc preferent per recordar-te.
Gracies mil.

argentona
29/12/12, 00:54
No sabia que eres català company!!

M'agraden molt el teus comentaris tècnics i les rèpliques de fils meus on s'apren molt amb tu.

Per que respecta a la persecussió linguística a que som i hem estat sotmesos els catalans a aquest foro, creu-me, ni puto cas....no recordes en jorgerelojero?....al final tots cauen pel seu pes.

Un salutació cordial company!!

Salut i peles i sobretot: que segueixi guanyant el Barça, que això fot molt a alguns......:ok:

pepeliza
29/12/12, 02:03
No sabia que eres català company!!

M'agraden molt el teus comentaris tècnics i les rèpliques de fils meus on s'apren molt amb tu.

Per que respecta a la persecussió linguística a que som i hem estat sotmesos els catalans a aquest foro, creu-me, ni puto cas....no recordes en jorgerelojero?....al final tots cauen pel seu pes.

Un salutació cordial company!!

Salut i peles i sobretot: que segueixi guanyant el Barça, que això fot molt a alguns......:ok:

¿Persecución?... yo no la he visto por ningún sitio... ¿No será más bien manía persecutoria?

argentona
29/12/12, 10:53
Hola Jose Luis, seguramente si que es manía persecutoria, pero lo de Jorgerelojero no eran imaginaciones mias, era una realidad, a eso me refería.

Tu como Boss del foro viste el devenir de la situación, por eso se lo comento al amigo j.9919, anecdóticamente.

Aquest és el foro més plural dels que hi ha sobre la temàtica rellotjista, sense cap dubte, i ara que el el Jose Luis ha fet neteja encara s'hi està millor, per mi es la meva segona casa i ho dic de veritat!

Salutacions.

argentona

j.9919
29/12/12, 17:51
No sabia que eres català company!!

M'agraden molt el teus comentaris tècnics i les rèpliques de fils meus on s'apren molt amb tu.

Per que respecta a la persecussió linguística a que som i hem estat sotmesos els catalans a aquest foro, creu-me, ni puto cas....no recordes en jorgerelojero?....al final tots cauen pel seu pes.

Un salutació cordial company!!

Salut i peles i sobretot: que segueixi guanyant el Barça, que això fot molt a alguns......:ok:


Doncs si amic meu, Jo també soc Català, i encara que a mi el Futbol em rellisca una mica, Visca el Barça.
Fins Aviat

Rellotges En Blog
17/03/13, 20:48
Hola Jordi!
Soc nou aqui i m'ha sorprés gratament trobar-me aquest fòrum català! Ja m'he subscrit i espero que anem fent-lo gran.

Salutacions!!

argentona
17/03/13, 21:38
Sigues benvingut, et dono uns cosellets bàsics fora del racó català no parlis de Rolex malament, ni del Barça ni menys del dret a decidir, et farà la vida més fàcil!!!!!!

Ara en serio, molt benvingut sies amic!!

argentona

ermulo
17/03/13, 23:41
Benvingut noi, ja som un mes jajaja fes cas a Argentona, si parles malament del Barça jijiji es que el Jordi te molt de poder jajajaja i s'empipa . es broma.

I parlant de tot, es ben cert que aquest racó esta com l'economia , molt parat, no??

Salutacions.

Jordiher
17/03/13, 23:57
Hola Jordi!
Soc nou aqui i m'ha sorprés gratament trobar-me aquest fòrum català! Ja m'he subscrit i espero que anem fent-lo gran.

Salutacions!!

Benvolgut amic!!!! Desitjo que ho passis molt bé en aquest petit racó, així com en el forum pare......

A passar-ho molt bé:ok:

Joseripollete
18/03/13, 14:08
Un altre Català, mica amb mica ja son un bon grapat.

Fem patria Nanos.

Fins aviat.