PDA

Ver la Versión Completa : novo subforo en galego



IgorMó
07/11/12, 17:28
eu nâo só galego, mais quero dar os parabems aos galegos por ter a oportunidade de escribir na seu lengua

escribir pronto que os catalanes tan fazendo uma bôa

fj31
07/11/12, 18:15
eu nâo só galego, mais quero dar os parabems aos galegos por ter a oportunidade de escribir na seu lengua

escribir pronto que os catalanes tan fazendo uma bôa

Os galegos non somos tan vehementes coa teima da lingua. Podes estar seguro que neste subforo non vai haber tanto movemento como no dos compañeiros catalans.

Unha aperta.

Jordiher
07/11/12, 18:16
Igor, eu entendín todo. É fermosa lingua. Parabéns a Galicia e Portugués e ver se medra ... Un abrazo.

ermulo
08/11/12, 04:01
Dez por Pepe incrible e esta sección debe ser agradable, eu creo.

Unha pregunta, vostede pode activar un Jimmy ter unha tradución simultánea, para que pudéssemos estar todos no subforos esta e outras, aparentemente como eu dixen.

Saúdos

anxo
08/11/12, 23:47
Hola, compañeiros, é tan importante ter conciencia de que a nosa lingua existe e debemos usala para que non desapareza. Tanto como ter 2cultura" reloxeril, por suposto, e desfrutar con esta afección nosa, na que seguramente case todos estamos pola influencia no subconsciente do tempo a pasar, da vida a avanzar, do tempo por aproveitar e a ser medido, con estas ferramentas prodixiosas que son estes trebellos que nos volven tolos.
Graciñas ao Foro Reloxistas por incluir este recuncho para o galego, para que tamén os que o falamos nos sintamos na casa común, como una lingua española máis.

Dartacam
10/05/13, 18:03
Arre demo !!
Un foro en Galego. !!!
Pero non fai falta, home, que nos non temos problemas para escribir en Castelan
Unha apreta para todos os galegos

porting
02/10/13, 16:20
Outro do "comando galego" aínda que tampouco teño problema co resto de España xdddd