Resultados 1 al 7 de 7

Tema: novo subforo en galego

  1. #1
    Moderador de IgorMó Luxury Watches Avatar de IgorMó
    Fecha de Ingreso
    06 ene, 11
    Ubicación
    Madrid
    Mensajes
    2.054

    Predeterminado novo subforo en galego

    eu nâo só galego, mais quero dar os parabems aos galegos por ter a oportunidade de escribir na seu lengua

    escribir pronto que os catalanes tan fazendo uma bôa
    Un club, tu club, el punto de encuentro para los apasionados del mundo del reloj.
    Noticias, reportajes, watch reviews... un magazine sobre lo mejor de la alta relojería.

    Lee mi últipo artículo: Om
    ega Speedmaster, el reloj de carreras que acabó en la carrera espacial. Toda su historia


  2. #2
    Iniciado
    Fecha de Ingreso
    23 mar, 11
    Mensajes
    37

    Predeterminado

    Cita Iniciado por IgorMó Ver mensaje
    eu nâo só galego, mais quero dar os parabems aos galegos por ter a oportunidade de escribir na seu lengua

    escribir pronto que os catalanes tan fazendo uma bôa
    Os galegos non somos tan vehementes coa teima da lingua. Podes estar seguro que neste subforo non vai haber tanto movemento como no dos compañeiros catalans.

    Unha aperta.

  3. #3
    Jordiher
    Visitante

    Predeterminado

    Igor, eu entendín todo. É fermosa lingua. Parabéns a Galicia e Portugués e ver se medra ... Un abrazo.

  4. #4
    Experto Avatar de ermulo
    Fecha de Ingreso
    18 ene, 10
    Ubicación
    Lleida
    Mensajes
    1.887

    Predeterminado

    Dez por Pepe incrible e esta sección debe ser agradable, eu creo.

    Unha pregunta, vostede pode activar un Jimmy ter unha tradución simultánea, para que pudéssemos estar todos no subforos esta e outras, aparentemente como eu dixen.

    Saúdos
    ¿ No sabe quisá, mi via, que contri má viejo er mulo más esperiensia tié ensima?

  5. #5
    Iniciado
    Fecha de Ingreso
    18 sep, 12
    Mensajes
    17

    Predeterminado

    Hola, compañeiros, é tan importante ter conciencia de que a nosa lingua existe e debemos usala para que non desapareza. Tanto como ter 2cultura" reloxeril, por suposto, e desfrutar con esta afección nosa, na que seguramente case todos estamos pola influencia no subconsciente do tempo a pasar, da vida a avanzar, do tempo por aproveitar e a ser medido, con estas ferramentas prodixiosas que son estes trebellos que nos volven tolos.
    Graciñas ao Foro Reloxistas por incluir este recuncho para o galego, para que tamén os que o falamos nos sintamos na casa común, como una lingua española máis.

  6. #6
    Iniciado
    Fecha de Ingreso
    09 may, 13
    Mensajes
    12

    Predeterminado

    Arre demo !!
    Un foro en Galego. !!!
    Pero non fai falta, home, que nos non temos problemas para escribir en Castelan
    Unha apreta para todos os galegos

  7. #7
    Iniciado
    Fecha de Ingreso
    06 mar, 12
    Mensajes
    24

    Predeterminado

    Outro do "comando galego" aínda que tampouco teño problema co resto de España xdddd

Temas similares

  1. Presentacion en subforo
    Por DAVWOLF en el foro Breitling
    Respuestas: 8
    Último mensaje: 08/08/11, 17:48
  2. Bienvenido el Subforo
    Por RAMONFB47 en el foro Beber y vivir
    Respuestas: 21
    Último mensaje: 09/02/10, 03:03
  3. Nuevo subforo
    Por pepeliza en el foro Cajón de sastre
    Respuestas: 7
    Último mensaje: 05/01/10, 15:27

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •