Página 1 de 3 123 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 23

Tema: Armis mig trencat

  1. #1
    Relojista Avatar de Jordixic
    Fecha de Ingreso
    27 jul, 11
    Ubicación
    CATALUNYA
    Mensajes
    57

    Predeterminado Armis mig trencat

    Hola amics a veure si algú em pot ajudar amb aquest problema que tinc amb l´armis del meu Speedmaster.
    S'ha trencat el pivot que aguanta la guia per on fa que es faci gran la tanca, no se si m´explico, posaré unes fotos.Nombre:  20130726_205712.jpg
Vistas: 343
Tamaño: 229,7 KB
    Nombre:  20130726_205824.jpg
Vistas: 345
Tamaño: 140,1 KB
    Nombre:  20130726_205853.jpg
Vistas: 347
Tamaño: 133,3 KB

  2. #2
    Jordiher
    Visitante

    Predeterminado

    Jordi, primer comentar-te que no sé el que és un "armis"... Potser braçalet o polsera...

    Quan falta una peça o es perd sempre cal buscar-la i el millor seria anar a un rellotger per si la té o acabar al Servei Tècnic de la marca. Espero es solucioni.

  3. #3
    Relojista Avatar de Jordixic
    Fecha de Ingreso
    27 jul, 11
    Ubicación
    CATALUNYA
    Mensajes
    57

    Predeterminado

    Jajajajaaja que bo !!!
    O sigui que com a tu no t´agrada la paraula ARMIS (segons he llegit en un post que tu vas obrir) ja dius que no saps que es ?????
    Homeeeeee Jordiher !! jajajajajaja
    Jo diré ARMIS sempre per referir-me al braçalet metàl·lic d´un rellotge de canell.
    Be aclarida la tonteria anem a per el que m´ocupa.
    Com molt be es veu en la foto del ARMIS el que no se es que hi havia en la ubicació marcada amb una sageta, si algu ho sap que m´ho digui.
    També dir-te Jordiher, que jo sempre vaig al mecànic rellotger quan tinc un problema, doncs es assegurar el tiro abans de cagarla, el que m'agradaria també es si sabéssiu on podria, si existeix, un lloc web per comprar ARMIS de Omega i els preus.
    Gràcies per el teu intent d´alliçonament d´avui però no ho has aconseguit, com si fas en moltes altres ocasions.
    Salutacions amic.

  4. #4
    Jordiher
    Visitante

    Predeterminado

    Cita Iniciado por Jordixic Ver mensaje
    Jajajajaaja que bo !!!
    O sigui que com a tu no t´agrada la paraula ARMIS (segons he llegit en un post que tu vas obrir) ja dius que no saps que es ?????
    Homeeeeee Jordiher !! jajajajajaja
    Jo diré ARMIS sempre per referir-me al braçalet metàl·lic d´un rellotge de canell.
    Be aclarida la tonteria anem a per el que m´ocupa.
    Com molt be es veu en la foto del ARMIS el que no se es que hi havia en la ubicació marcada amb una sageta, si algu ho sap que m´ho digui.
    També dir-te Jordiher, que jo sempre vaig al mecànic rellotger quan tinc un problema, doncs es assegurar el tiro abans de cagarla, el que m'agradaria també es si sabéssiu on podria, si existeix, un lloc web per comprar ARMIS de Omega i els preus.
    Gràcies per el teu intent d´alliçonament d´avui però no ho has aconseguit, com si fas en moltes altres ocasions.
    Salutacions amic.
    No és que no m'agradi la paraula, és que no existeix...

  5. #5
    Relojista Avatar de j.9919
    Fecha de Ingreso
    16 ago, 11
    Ubicación
    alt maresme
    Mensajes
    211

    Predeterminado

    S'ha de buscar un (Cargolet) d'acer inox que vagi just en el foradet, reblar-lo una mica i llestos !!.
    j.9919

  6. #6
    Experto Avatar de RUSO
    Fecha de Ingreso
    14 ene, 12
    Ubicación
    valles
    Mensajes
    1.541

    Predeterminado

    tothom tranquil si-us-plau ja ja ja, que a la botiga en tinc d´originals d´Omega je je je


    consulta nuestras ofertas en nuestro subforo de tiendas profesionales

  7. #7
    Relojista Avatar de j.9919
    Fecha de Ingreso
    16 ago, 11
    Ubicación
    alt maresme
    Mensajes
    211

    Predeterminado

    Per a jordiher:
    Tens raó quan dius que la paraula Armis no existeix, almenys a Wikipedia o en cap altre l'enciclopèdia de llengua.
    * Però si reflexiones una mica veuràs que sigui qui sigui que va decidir posar-li nom propi a aquesta peça, no anava del tot desencaminat.
    Si parlem de Polseras, haurem de definir de quin tipus es tracta, El mateix cuan parlem de Bracelets, Cadenes, etc.etc.
    Peró si dius "ARMIS" tothom sabrá a que et refereixes exactament, (Polsera metàl-lica per a Rellotge) Inclosos els reticents com el Sr. Jordiher.
    j.9919

  8. #8
    Jordiher
    Visitante

    Predeterminado

    Cita Iniciado por j.9919 Ver mensaje
    Per a jordiher:
    Tens raó quan dius que la paraula Armis no existeix, almenys a Wikipedia o en cap altre l'enciclopèdia de llengua.
    * Però si reflexiones una mica veuràs que sigui qui sigui que va decidir posar-li nom propi a aquesta peça, no anava del tot desencaminat.
    Si parlem de Polseras, haurem de definir de quin tipus es tracta, El mateix cuan parlem de Bracelets, Cadenes, etc.etc.
    Peró si dius "ARMIS" tothom sabrá a que et refereixes exactament, (Polsera metàl-lica per a Rellotge) Inclosos els reticents com el Sr. Jordiher.
    j.9919
    Wikipedia no és oficial, però el Diccionari de la Llengüa Catalana si ho és: no aparéix, doncs aquesta palabra no és admisible. És una paraula inventada però no reconeguda oficialment: així doncs, no s'hauria d'utilitzar

    És una polsera de rellotge, de metall, per polseres de cuir o roba seria una corretja....

  9. #9
    Maestro Relojista Avatar de argentona
    Fecha de Ingreso
    22 abr, 12
    Ubicación
    Argentona (Barcelona)
    Mensajes
    3.194

    Predeterminado

    Jo en tinc la meva pròpia teoria al respecte.

    Per a mi és una paraula nascuda als llocs d'internet, i té la seva explicació, a part de la etimologia anglosaxona del mot, derivat de ''arm'' braç, la meva teoria va més enllà.

    Crec que per no haver d'escriure cada vegada'' polsera metàl.lica per rellotge'' el terme es va reduïr a Armis, simplement això.

    És con el terme NATO, Zulú. etc... tampoc apareix referenciat com a corretja per a rellotge i tothom la utilitza, inclòs tu Jordi, així que crec que no cal que siguem tant estrictes no?

    Apa, salut i peles, que falta fan!!!

  10. #10
    Relojista Avatar de j.9919
    Fecha de Ingreso
    16 ago, 11
    Ubicación
    alt maresme
    Mensajes
    211

    Predeterminado

    Bé d'acord, veig que no hi ha res a fer:
    Segueixes tenint raó, però ... si ens posem intransigents, haurem d'acceptar que estem utilitzant contínuament un munt de paraules que són anglicismes o barbarismes incorrectes, simplement per comoditat, costum o vici. per les quals hauríem de prendre la molèstia de cercar definiciónes més correctes i en canvi no ho fem.

    També podríem demanar que la Reial Acadèmia de la llengua acceptés la paraula com d'ús popular i s'haurien acabat les disquisicións.
    Seria més fàcil dir ARMIS que.. POLSERA DE RELLOTGE DE METALL o nó ?.
    j.9919

Temas similares

  1. Baselworld 2013: AVIATOR MIG-29 Cockpit Chrono
    Por Jordiher en el foro Baselworld 2013
    Respuestas: 2
    Último mensaje: 18/04/13, 10:42
  2. Respuestas: 13
    Último mensaje: 03/10/10, 22:32
  3. armis o nato?
    Por cantabriamepone en el foro Foro general
    Respuestas: 9
    Último mensaje: 08/07/10, 01:29
  4. Respuestas: 6
    Último mensaje: 12/05/10, 10:23

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •